Workshop Predator Use
W moim warsztacie bez WD-40 ani rusz. Przy pozyskiwaniu i odzyskiwaniu części do projektów często zdarzają się rzeczy pordzewiałe, niedziałające oraz stawiające opor przy demontażu. Jako penetrant potrafi zdziałać cuda, dociera do najgłębszych elementów jak również nie raz działa na wskroś co pozwala na dalszą pracę. Preparatu WD-40 stosuje do: * Ściągania chwytów kierownicy które blokują możliwość ściągnięcia dźwigni hamulca oraz przeżytek. Jak również przy takim ściąganiu są w dobrym stanie u mogę je użyć ponownie * Demontaż kierownicy i wspornika kierownicy. Często rowery które zakupiłem są przechowywane w wilgotnych miejscach i na śrubach jest mnóstwo rdzy. Po za tym mało kto wg odkręca mostek i tak kilka -kilkanaście lat nieodwracalny stanowi spory problem * Demontaż śrub korbowodu jak również jego zdjęcie. Najczęściej rdzewiejące miejsce i jeśli chciało by się odkręcać go na sucho to często się zdarza że urwie się łepek śruby a gwint zostanie w suporcie. Na szczęście z użyciem WD-40 uda się odkręcić * Demontaż i ponowne użycie części samochodowych (W moim przypadku najczęstszą rzeczą wykorzystywaną są łożyska rozrządu oraz piasty kół) * Najczęstsze użycie preparatu jest elementem dbania o sprzęt. Ma od służyć jak najdłużej i być w jak najlepszej kondycji. Dlatego Wd-40 Specialist Bike Smar Rowerowy jest dla mnie podstawą dbania o łańcuchy rowerowe